Rabbit Counter

Monday, December 13, 2010

My New Rabbit & Hobby

Ini merupakan post pertama saya untuk blog ini.Tujuan membuat blog ini adalah untuk berkongsi maklumat dengan pengemar-pengemar arnab di luar sana tentang cara penjagaan arnab.Ini juga merupakan pengalaman pertama saya dalam memelihara arnab sebagai haiwan peliharaan.Saya berharap para pengemar arnab yang mempunyai pengalaman mengenai arnab dapat memberi tunjuk ajar kepada saya dalam memelihara arnab.Disini saya ingin mempamerkan koleksi pertama saya dalam bidang pemeliharaan arnab.



   Ini arnab betina baka Holland Lop pertama saya beli.Usia 4 bulan lebih.Arnab ini diberi nama "Miss Winnie"


Ini arnab betina baka Teddy Bear.Usia 4 bulan lebih.Belum ada nama lagi.



Ini arnab jantan baka Lion Head.Usia baru 1 bulan.



Ini arnab baka Angora Mix.Usia baru 1 bulan

Ini sahaja koleksi arnab-arnab yang saya pelihara buat masa ini.Koleksi seterusnya akan diupdate lagi.Sekian.

No comments:

Post a Comment