Rabbit Counter

Thursday, February 17, 2011

New Baby Born 17/2/2011

Sudah hampir sebulan saya tidak update blog saya.Ini kerana saya terlalu sibuk dengan pengajian saya di universiti.ok sekarang kita sambung cerita pasal rabbit.Pada hari ini saya dikejutkan dengan berita kelahiran baby rabbit yang baru.Rabbit saya yg benama Snow baka new zealand white telah selamat melahirkan anak sebanyak 8 ekor.Satu bilangan yang agak besar.Ini merupakan rabbit pertama peliharaan saya yang melahirkan anak.Saya berasa sangat gembira dan teruja kerana dapat melihat sendiri bagaimana keadaan sebenar seekor rabbit melahirkan anak.Alhamdulillah,keadaan rabbit-rabbit saya semakin sehat dan cergas.Disini saya sertakan gambar terkini keadaan rabbit-rabbit di Bella Rabbitry.




My love rabbit at Bella Rabbitry



Snow with new baby

No comments:

Post a Comment